sobota 9. mája 2015

Kočík?

Určite každý rodič riešil problém v podobe kočíka. Podľa mňa je to náročné, pretože si potrpím na dokonalý dizajn. Lenže v dnešnej dobe je neskutočné množstvo kočíkov, ktoré sú dizajnovo dokonalé a my s partnerom si nevieme vybrať. Ešte donedávna som určite chcela moderný kočík, lenže teraz sa pohrávame s myšlienkou retro kočíka, ktorý sme nedávno videli v jednom obchode. Samozrejme som si pozrela aj iné a tieto zatiaľ vedú. Som rada, že nám budúci svokrovci pomáhajú natoľko, že nám výbavičku celú zaplatia. Keďže ešte študujem a partner nezarába nejakú horibilnú sumu, je to určite super.  




Posledný je zatiaľ môj favorit a páči sa aj priateľovi :) 
 
Siminka

3 komentárov:

Pár snů - příběh, který píše sám život povedal(a)...

Taky se mi vždycky líbily ty retro kočárky, ale je třeba si uvědomit, že jsou spíš jen do města, a i tam je to dosti komplikované, mrkni na nějaké recenze na YouTube ;) Všechny jsou moc pěkný, napiš pak, pro který ses rozhodla, budu se těšit! :)

Anonymný povedal(a)...

Třetí kočárek mi připadá jako dekorace, ale ten druhý je opravdu nádherný! Dobrý vkus!
Ps. Budu ráda, když koukneš na můj blog www.lifestylebyribbon.blogspot.cz :)

Unknown povedal(a)...

Ďakujem vám za názor :D Nakoniec ma prekvapili budúci svokrovci a kočík už máme doma :) Je to ten posledný. Bývame v meste tak to nie je taký problém :)

Zverejnenie komentára