utorok 12. mája 2015

Podpora od mladej mamičky :)



Je veľmi náročné kupovať výbavičku. Neviem čo budem potrebovať, koľko toho budem potrebovať a ani akú veľkosť. Filip ma už nespočetne krát zastavil v mojej nákupnej mánii. Ale keď všetky tie veci sú také roztomilé. Áno, už ma to chytilo. Búrenie hormónov, striedanie nálad, k tomu sa pridáva škola.
Včera si môj blog všimla jedna mladá mamička, ktorá sa rozhodla podporiť ma. Dohodli sme sa, že nebudem uvádzať jej meno. Pomohla nám finančne a ja si to veľmi cením. Plánujeme za tie peniaze zariadiť izbičku. Som rada, že existujú aj taký ľudia.
Dnešok som strávila s Filipovou rodinou, jeho trojmesačnou neterkou a podobne. Zvykám si na to, že za chvíľu budem mať aj ja také malé stvorenie v náruči a budem ho musieť vychovávať, starať sa oň. A hlavne ho budem ľúbiť.
Na zajtra mi Filip naplánoval oddych a pozval ma na romantickú večeru. Som rada, že nám to stále klape. 


2 komentárov:

... Hevi a Luci ... povedal(a)...

Krásný článek. Máš skvělý blog :-) Ráda jsem se stala tvoji čtenářkou :-) Je mi 22 a jsem vdaná a miminko plánuje až v dohledu roku možná dvou :-) A ráda se na tvůj blog budu vracet :)

http://wormake.blogspot.cz/2015/05/in-mood.html

Anonymný povedal(a)...

Krásný článek. Tvůb log se mi moc líbí stala jsem se tvojí pravidelnou čtenářkou.
Já miminko nemám a obdivuji tě v tak mladém věku mít děťátko jsi šikovná.
Na tvůj blog se ráda vrátím a určitě se budu koukat.
pa a hodně štěstí ti přeji.

http://odzacatku.blogspot.cz/

Zverejnenie komentára