sobota 9. mája 2015

Prečo som tu?


Ahojte. Volám sa Simona a onedlho budem mať 18 rokov. Život sa mi od základov zmenil, keď som zistila, že som tehotná. Našťastie mám milujúceho partnera, ktorý ma vo všetkom podporuje a na bábo sa veľmi tešíme. Som rada že ho mám. S ním je môj život krajší a bez neho by to bolo naozaj ťažké. Na tomto blogu by som vám chcela predstaviť môj život, a to, ako zvládam prípravy na rodičovstvo. Verte mi, je to naozaj ťažké. 

Som v piatom mesiaci a nemenila by som aj keď zo začiatku to bolo skôr prekliatie. Som mladá, ale verím, že to zvládnem. Držte palce.

Siminka


5 komentárov:

Pár snů - příběh, který píše sám život povedal(a)...

Kočko, moc gratuluji k miminku. Určitě to zvládneš s přehledem! :) Jsi krásná maminka...

Anonymný povedal(a)...

Jej! Takhle vypadáš hrozně roztomile! :) Moc gratuluju! Je vidět, že máš nádhernou postavu :)

Unknown povedal(a)...

Ďakujem moc :)) Vážim si podporu

teória všetkého povedal(a)...

Pripomínaš mi Moniku Bagárovú :-) Si krásna :-) Gratulujem a držím palce !

Sher povedal(a)...

Gratuluji. Máš úžasný blog :)) držím palce ať vše vyjde podle tvých představ

Zverejnenie komentára