nedeľa 10. mája 2015

Prekvapenie


Dnes ma príjemne prekvapil priateľ. Keďže už o pár dní mám 18, chystáme sa na spoločný život s naším anjelikom a rozprávali sme sa o spoločnom bývaní. Momentálne bývam s rodičmi a pri našej rannej prechádzke ma zobral do jedného domčeku. A neuveríte, čo sa stalo. On nám ho kúpil! Som strašne šťastná. Už len chvíľu a budeme spolu bývať! Najkrajší predčasný darček na narodeniny.
A keby nebolo tých prekvapení málo, prekvapili ma aj budúci svokrovci. Včera si prečítali článok a tak ma dnes v novom domčeku čakal aj tento krásavec. Aspoň mi uľahčili vyberanie. A som rada, že máme práve tento kočík. Je úplne krásny. A keby ste sa pýtali čo je to zač, tak je to Inglesina classica. Vrelo odporúčam!



Siminka

1 komentárov:

Pár snů - příběh, který píše sám život povedal(a)...

To zní jako pohádka! :) Teď už ti nic nechybí, viď? <3 V dobrém závidím...

Zverejnenie komentára